Ewidencja ludności
Urząd Gminy w Wejherowie prowadzi ewidencję ludności, która polega na rejestracji danych o miejscu pobytu osób ,o urodzeniach, dotyczących obowiązku wojskowego, zmianach stanu cywilnego, obywatelstwa, imion i nazwisk, zgonach.
Ewidencję ludności prowadzi się w systemie informatycznym na podstawie danych osobowych zgłoszonych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego w formie:
- Zbiorów danych stałych mieszkańców,
- Zbiorów danych byłych mieszkańców,
- Zbiorów danych osób zameldowanych na pobyt czasowy,
- Zbiorów danych cudzoziemców zameldowanych na pobyt czasowy,
- Zbioru PESEL
- Ewidencję wydanych i utraconych dowodów osobistych.
Dane ze zbiorów udostępnia się:
- organom wymienionym w art. 44h ust.1 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych o ile są one niezbędne do realizacji ich ustaw zadań nieodpłatnie,
- oraz mogą być udostępnione osobom i jednostkom organizacyjnym jeśli wykażą w tym interes prawny,
- innym osobom i podmiotom jeśli uwiarygodnią one interes faktyczny w otrzymaniu danych i za zgodą osób których dane dotyczą.
Dane udostępnia się na pisemny wniosek zainteresowanych , po uiszczeniu opłaty w wysokości 31,00 w kasie urzędu lub na konto.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
2011 04 21 15 26 27 1 60926.PDF (PDF, 816.06Kb) | 2016-01-18 14:49:54 | 904 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Piotr Czerwiński Data wytworzenia:
18 sty 2016
Osoba dodająca informacje
Piotr Czerwiński Data publikacji:
18 sty 2016, godz. 14:41
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Czerwiński Data aktualizacji:
18 sty 2016, godz. 14:49