Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Wejherowo

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 111/2021 w sprawie opracowania materiałów planistycznych na rok 2022


Wersja z ograniczonym formatowaniem dla osób niepełnosprawnych. Wersja tradycyjna w załączniku.

Zarządzenie Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo

z dnia 4 sierpnia 2021 r.

w sprawie opracowania materiałów planistycznych na rok 2022

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 2) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021 r., poz. 1372) oraz §3 i §4 Uchwały nr XLIV/471/2010 Rady Gminy Wejherowo z dnia 30 czerwca 2010 roku w sprawie trybu prac i procedury uchwalania budżetu Gminy Wejherowo oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu,

zarządzam, co następuje:

§ 1. Ustalam zakres i szczegółowość materiałów planistycznych oraz podstawowe zasady konstrukcji projektu budżetu Gminy Wejherowo na 2022 rok oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wejherowo na lata 2022-2028, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia.

§ 2. Do wykonania zarządzenia zobowiązuję dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, samorządowej instytucji kultury oraz kierowników referatów i pracowników Urzędu Gminy na samodzielnych stanowiskach, realizujących zadania Gminy we własnym zakresie bądź za pośrednictwem jednostek organizacyjnych. Ustala się termin złożenia materiałów na dzień 24 września 2021 r.

§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy Wejherowo.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wójt


Przemysław Kiedrowski


Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

ZAŁOŻENIA I ZAKRES MATERIAŁÓW PLANISTYCZNYCH

DO PROJEKTU BUDŻETU GMINY WEJHEROWO NA 2022 ROK

ORAZ WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ

NA LATA 2022-2028

I. ZASADY KALKULACJI DOCHODÓW NA 2022 ROK

1. DOCHODY Z TYTUŁU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH

I. Stawki podatku od nieruchomości i podatku od środków transportowych - według stawek obowiązujących w 2021 roku oraz prognozowanych zmian w stawkach podatku od roku 2022.

I. Stawka podatku:

a.rolnego wg ogłoszonej przez Prezesa GUS średniej ceny żyta za III kwartały 2021 roku,

b.leśnego wg ogłoszonej przez Prezesa GUS średniej ceny skupu drewna za III kwartały 2021.

I. Opłaty za czynsz komunalny- wg stawek obecnie obowiązujących.

I. Dochody z tytułu dzierżawy, najmu oraz opłat za wieczyste użytkowanie, na podstawie zawartych umów i wydanych decyzji.

I. Opłaty za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzeń w pasie drogowym zgodnie z wydanymi decyzjami.

I. Opłaty adiacenckie i planistyczne, zgodnie z wydanymi decyzjami.

I. Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - na podstawie złożonych deklaracji i przypisów wg stanu na dzień 31 sierpnia 2021 r. oraz przewidywanego wzrostu stawek.

2. UDZIAŁY W PODATKACH STANOWIĄCYCH DOCHÓD PAŃSTWA

2.1.Wpływy z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych w kwocie prognozowanej przez Ministerstwo Finansów. Udział Gminy we wpływach z podatku PIT - obowiązujący w 2021 roku 38,23 %, planowany na 2022 r. - brak dostępnych danych.

2.2.Podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie przewidywanego wykonania za 2021 rok.

3. DOCHODY GMIN, KTÓRE NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW POBIERANE SĄ PRZEZ URZĘDY SKARBOWE

Na podstawie przewidywanego wykonania roku 2021 oraz na podstawie analizy skutków prognoz sytuacji ekonomicznej.

4. DOCHODY Z TYTUŁU SPRZEDAŻY MAJĄTKU

4.1.Na podstawie wykazu mienia komunalnego przeznaczonego do sprzedaży w 2021 roku. Informacja w tym zakresie powinna zawierać wykaz nieruchomości z określeniem ich szacunkowych wartości możliwych do uzyskania.

4.2.Na podstawie wykazu mienia ze sprzedaży ratalnej. Informacja w tym zakresie powinna określać, co najmniej: rodzaj nieruchomości, termin zapłaty oraz należną kwotę.

5. ŚRODKI NA DOFINANSOWANIE PROJEKTÓW I PROGRAMÓW REALIZOWANYCH Z BEZZWROTNYCH űRÓDEŁ ZAGRANICZNYCH - wyłącznie w oparciu o zawarte umowy.

6. DOTACJE NA ZADANIA ZLECONE GMINIE USTAWAMI - zgodnie z informacją przekazaną przez Wojewodę Pomorskiego oraz informacją Delegatury Krajowego Biura Wyborczego.

7. DOTACJE CELOWE UZYSKANE OD INNYCH JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO- na podstawie obowiązujących zapisów porozumień i umów.

8. SUBWENCJE Z BUDŻETU PAŃSTWA - zgodnie z informacją Ministra Finansów.

9. POZOSTAŁE DOCHODY- po szczegółowej analizie ich przewidywanego wykonania za rok 2021, na poziomie ich realnego wykonania.

II. ZASADY KALKULACJI WYDATKÓW PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI W 2022 ROKU:

1. WYDATKI BIEŻĄCE BUDŻETU

1.1.W celu zachowania równowagi budżetowej wprowadza się maksymalne ograniczenia po stronie wydatków bieżących, w tym wydatków o charakterze uznaniowym. Poziom wydatków bieżących nie może przekroczyć poziomu dochodów bieżących, zgodnie z wymogami art. 242 ustawy o finansach publicznych.

1.2.Wydatki bieżące planuje się na poziomie nieprzekraczającym przewidywanego wykonania w roku 2021. Przewidywane wykonanie wydatków bieżących za 2021 rok podaje się pomniejszone o wydatki o charakterze jednorazowym, mające miejsce w 2021 roku.

1.3.Wskazane jest skoncentrowanie środków na realizację rzeczywistych i niezbędnych zadań. Wydatki powinny być projektowane w sposób celowy, oszczędny i realny mając na uwadze ograniczenie wydatków do niezbędnych.

1.4.Przy planowaniu wydatków bieżących w pierwszej kolejności finansowo zostaną zabezpieczone zadania, do których wykonywania Gmina jest zobligowana przez ustawy, w tym zadania z zakresu opieki społecznej, oświaty, gospodarki odpadami, zarządzania kryzysowego i utrzymania czystości i porządku w gminie.

1.5.WYDATKI STATUTOWE PODSTAWOWE TZW. RZECZOWE (m.in. zakup materiałów, usług pozostałych, usług remontowych, usług telekomunikacyjnych, szkolenia) należy planować na poziomie przewidywanego wykonania w roku 2021, po wyłączeniu wydatków o charakterze jednorazowym oraz kończących się w roku 2021.

1.6.PLANOWANY WZROST WYDATKÓW NA MEDIA o 3,30% (planowany przez NBP średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych na 2022 rok zgodnie z projekcja z lipca) w stosunku do przewidywanego wykonania w roku 2021.

1.7.WYNAGRODZENIA NAUCZYCIELI- na poziomie wynagrodzeń z miesiąca września 2021 r. W projekcie budżetu państwa nie planuje się w roku 2021 ustawowego wzrostu wynagrodzeń. 

1.8.WYNAGRODZENIA ORAZ POCHODNE PŁAC:

a) kwotą bazową jest miesięczna kwota wynagrodzeń osobowych wynikających ze stosunku pracy przewidywana na dzień 31.12.2021 r. pomnożona przez 12 oraz powiększona o jednorazowe płatności (nagrody jubileuszowe, odprawy itp.) oraz skutki finansowe planowanych zmian organizacyjnych.

b) składki na ubezpieczenia społeczne, fundusz pracy i zakładowy fundusz świadczeń socjalnych planuje się zgodnie z obowiązującymi przepisami,

c) odpisy na ZFŚS - kwota bazowa na poziomie roku 2021,

d) należy wziąć pod uwagę, że minimalne wynagrodzenie w roku 2022 będzie wynosić 3.000,-zł,

e) przewiduje się wzrost wynagrodzeń na poziomie do 6,2 % od miesiąca kwietnia 2022 r.

1.9.WYDATKI NA WYNAGRODZENIA BEZOSOBOWE -zostaną zaprojektowane po uwzględnieniu rodzaju i zakresu planowanych umów oraz wskazaniu przewidywanych kwot na realizację każdej z nich.

1.10.WYDATKI NA DOTACJE DLA ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO - wg potrzeb, jednak na poziomie nie wyższym niż przewidywane wykonanie roku 2021.

1.11.WYDATKI NA DOTACJE DLA INSTYTUCJE KULTURY - wg potrzeb, jednak na poziomie nie wyższym niż przewidywane wykonanie roku 2021.

1.12.WYDATKI NA REALIZACJĘ GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ - na poziomie prognozowanych dochodów z tytułu opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu.

1.13.WYDATKI NA REALIZACJĘ ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA - w wysokości nie mniejszej niż dochody z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska.

1.14.WYDATKI W RAMACH FUNDUSZU SOŁECKIEGO - zagwarantowane zostaną środki na realizację przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków życia mieszkańców, poszczególnych sołectw, do wysokości funduszu naliczonego zgodnie z ustawą o funduszu sołeckim.

1.15.REZERWY OBOWIĄZKOWE - W projekcie budżetu zostanie wyodrębniona:

- rezerwa ogólna na nieprzewidziane wydatki,

- rezerwa celowa na wydatki sołectw,

- rezerwa celowa na zadania z zakresu zarządzania kryzysowego.

2. WYDATKI MAJĄTKOWE

2.1.MAJĄCE CHARAKTER WIELOLETNI - zaplanowane zostaną w oparciu o przedsięwzięcia ujęte w uchwalonej i obowiązującej (na dzień 24.09.2021 r.) Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2021-2028.

2.2.JEDNOROCZNE - w odniesieniu do jednorocznych wydatków na inwestycje w roku 2022 (nie ujętych w WPF). Należy uwzględnić przede wszystkim zadania wynikające z indywidualnych potrzeb jednostki, niezbędnych w celu jej właściwego funkcjonowania. Wydatki te należy obowiązkowo uzasadnić.

III. ZAKRES I SZCZEGÓŁOWOŚĆ MATERIAŁÓW PLANISTYCZNYCH DO PROJEKTU BUDŻETU GMINY WEJHEROWO NA 2022 ROK

1. Zobowiązuję Dyrektorów i Kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy oraz Kierowników referatów i pracowników realizujących zadania na samodzielnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy Wejherowo do opracowania materiałów planistycznych do projektu budżetu na 2022 rok wg wytycznych zawartych w niniejszym załączniku. Materiały planistyczne przygotowywane są zgodnie z zakresem wykonywanych zadań.

2. Zobowiązuję Dyrektora instytucji kultury do opracowania materiałów planistycznych w zakresie wnioskowanej dotacji podmiotowej zgodnie z wymogami ujętymi wyżej.

3. Materiały planistyczne w zakresie dochodów i wydatków bieżących (bez zadań w zakresie usług remontowych) winny zawierać:

a.nazwę tytułu dochodowego lub wydatkowego,

b.wykonanie dochodów/wydatków na 31 sierpnia br.,

c.przewidywane wykonanie planu dochodów/wydatków na koniec roku 2021 - przewidywane wykonanie ma stanowić wielkość realną tj. wielkość planu na dzień 24.09.2021 r. skorygowaną o kwoty, co do których zachodzą przesłanki, że zostaną wykonane w ramach planu na rok 2021 w innych wysokościach,

d.projekt planu na rok 2022,

e.dynamikę wzrostu/spadku.

4. Materiały planistyczne w zakresie zadań remontowych, planowanych do realizacji w roku 2022 należy opracować w formie wykazu z uwzględnieniem:

a.nazwy zadania i terminu realizacji,

b.uzasadnienia potrzeby wykonania remontu,

c.szacunkowej wartości prac remontowych i/lub dotychczasowych nakładów,

d.źródeł finansowania.

5. Materiały planistyczne w zakresie dochodów majątkowych (dochody ze sprzedaży majątku) winny zawierać:

5.1.wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz ich szacunkowe wartości możliwe do uzyskania,

5.2.informację o dochodach planowanych na 2022 rok z tytułu sprzedaży majątku w oparciu o podjęte (sprzedaż ratalna) i planowane decyzje dotyczące sprzedaży z uwzględnieniem:

a.źródła dochodu,

b.terminu wpłaty do budżetu,

c.kwoty należnej do zapłaty(w przypadku kilku rat wymienić wszystkie).

6. Materiały planistyczne w zakresie wydatków majątkowych winny zawierać:

6.1.wykaz zadań (przedsięwzięć) inwestycyjnych wieloletnich, z uwzględnieniem:

a.nazwy zadania i lokalizacji inwestycji,

b.terminu realizacji,

c.jednostki realizującej,

d.dotychczas poniesionych nakładów wraz z przewidywanymi nakładami do końca roku 2021,

e.środków niezbędne do zakończenia inwestycji z podziałem na poszczególne przyszłe lata,

f.źródeł finansowania, w tym:

- z budżetu gminy,

- z budżetu państwa,

- z budżetu Unii Europejskiej,

- inne (należy określić jakie),

g.zwięzły opis stanu zaawansowania prac.

6.2.wykaz zadań inwestycyjnych do realizacji w roku 2022 (jednorocznych) z uwzględnieniem:

a.nazwy zadania i lokalizacji inwestycji,

b.planowanego terminu realizacji,

c.jednostki realizującej,

d.kosztorysowych lub szacunkowych kosztów inwestycji,

e.źródeł finansowania, w tym:

- z budżetu gminy,

- z budżetu państwa,

- z budżetu Unii Europejskiej,

- inne (należy określić jakie).

6.3.Wykaz zakupów inwestycyjnych (o wartości 10.000 zł netto i więcej) do realizacji w 2022 roku z uwzględnieniem:

a.rodzaju zakupu - np. zakup wyposażenia, sprzętu, nieruchomości i innych,

b.planowanego terminu zakupu,

c.jednostki realizującej zakup,

d.rzeczywistych lub szacunkowych kosztów zakupu,

e.źródeł finansowania, w tym:

- z budżetu gminy,

- inne (należy określić jakie).

f.uzasadnienie potrzeby dokonania zakupu.

W przypadku zakupu nieruchomości do zasobów mienia gminnego należy dodatkowo podać nr działki lub nieruchomości oraz od kogo nieruchomość zostanie nabyta.

7. Wszystkie pozycje wskazane w materiałach planistycznych muszą być bezwzględnie poparte:

7.1.wyliczeniami,

7.2.wyczerpującymi objaśnieniami, ze szczególnym uwzględnieniem czynników kształtujących wzrost lub spadek projektowanych wielkości w stosunku do przewidywanego wykonania na dzień 31.12.2021 r.

7.3.konkretnymi przepisami prawa materialnego - w projekcie budżetu nie zostaną ujęte wydatki zaplanowane bez podstawy wskazującej na ich przyszłe wydatkowanie zgodnie z prawem.

8. Jednostki organizacyjne realizujące zadania własne, których obowiązek dofinansowania środkami z dotacji celowych z budżetu państwa wynika z ustaw szczegółowych, ujmują w materiałach planistycznych odrębnie wydatki finansowane ze środków własnych i odrębnie wydatki finansowane z dotacji celowych. Podziału wydatków na źródła finansowania należy dokonać przy wykorzystaniu wiedzy o spodziewanych kwotach dotacji. Materiał planistyczny będzie podlegał uaktualnieniu po otrzymaniu informacji o projektowanych kwotach dotacji celowych z budżetu państwa na rok 2022.

9. Planowane pozycje wydatków bieżących należy przedstawić w materiałach planistycznych wg hierarchii ich ważności.

10. Przy ustalaniu hierarchii ważności, o której mowa w pkt. 1.9.należy brać pod uwagę te zadania, które spełniają poniższe wymagania:

10.1.zadania, na które już podpisano umowy, porozumienia i zaciągnięto zobowiązania,

10.2.zadania rozpoczęte w latach poprzednich wymagające kontynuowania dla uzyskania założonych efektów,

10.3.zadania, które relatywnie szybko spowodują zwrot poniesionych nakładów i/lub oszczędności w latach następnych,

10.4.zadania, które zapewniają niezbędne usługi dla mieszkańców Gminy,

10.5.zadania, których wykonanie wpłynie na wzrost dochodów budżetu Gminy,

10.6.zadania, na realizację których można wykorzystać środki bezzwrotne,

10.7.zadania, które mogą być realizowane przy wykorzystaniu robót publicznych, prac interwencyjnych itp.

11. Przy kalkulacji wydatków należy uwzględnić planowane lub przewidywane zmiany przepisów prawa lub zmiany faktyczne, które mogą nastąpić do końca 2021 roku.

12. Materiały planistyczne należy składać na wzorach obligatoryjnych, w formie papierowej i elektronicznej. Do materiałów możliwe jest dołączenie innych druków i dokumentów, które zdaniem dyrektorów i kierowników jednostek oraz pracowników merytorycznych są niezbędne przy projektowaniu budżetu.

13. Całość materiałów planistycznych w przypadku:

13.1.jednostek organizacyjnych - podpisują główny księgowy wraz z kierownikiem jednostki,

13.2.komórek organizacyjnych Urzędu Gminy - podpisuje kierownik danej komórki organizacyjnej/pracownik samodzielnego stanowiska.

14. Materiały w formie papierowej należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 września 2021 roku w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

15. Materiały w formie elektronicznej należy przesłać bezpośrednio do Skarbnika Gminy na adres e-mail: skarbnik@ugwejherowo.pl. lub k.kohnke@ugwejherowo.pl

16. Projekty planów niekompletne, nieposiadające wymaganych informacji bądź złożone na nieodpowiednich drukach będą zwracane w celu uzupełnienia.

IV. ZAKRES I SZCZEGÓŁOWOŚĆ MATERIAŁÓW PLANISTYCZNYCH DO OPRACOWANIA ZMIANY WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ GMINY WEJHEROWO NA LATA 2022-2028

1. Obowiązek opracowania zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF) wynika z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zmianami). Po analizie danych zawartych w WPF na lata 2021-2028 w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w prognozie na lata 2022-2028, należy zaprezentować zmiany wraz z uzasadnieniem.

2. Planowane dochody:

2.1.Dochody na lata 2022-2028 należy zaplanować w oparciu o analizę wykonanych dochodów z lat 2015-2020 i przewidywanego wykonania za rok 2021,

2.2.Plan dochodów podatkowych musi uwzględniać poziom kształtowania się stawek podatkowych oraz stan przedmiotów opodatkowania oraz obowiązujące lub planowane w gminie zwolnienia przedmiotowe,

2.3.Dochody majątkowe - wpływy ze sprzedaży planowane są na podstawie planowanych do sprzedaży nieruchomości przy uwzględnieniu ich wykonania z lat 2015-2020 biorąc pod uwagę prognozy koniunktury gospodarczej,

2.4.Dotacje na inwestycje planowane są tylko w oparciu o zawarte umowy,

2.5.Planowane dochody na lata 2022-2025 należy przygotować w formie tabelarycznej i opisowej (opis założeń przyjętych do planowania).

3. Planowane wydatki:

3.1.Zobowiązuję Dyrektorów i Kierowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy oraz Kierowników referatów i pracowników realizujących zadania na samodzielnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy Wejherowo do sporządzenia planu wydatków bieżących na lata 2022-2025 z wyodrębnieniem wydatków na:

a.wynagrodzenia z podaniem średniorocznego zatrudnienia,

b.pochodne od wynagrodzeń,

c.przedsięwzięcia wieloletnie (odrębnie na zadania bieżące i inwestycyjne) z uwzględnieniem:

- nazwy i celu zadania,

- jednostki organizacyjnej odpowiedzialnej za realizację lub koordynującej przedsięwzięcie,

- okresu realizacji i łącznych nakładów finansowych,

- limitów wydatków w poszczególnych latach,

- limitu zobowiązań.

Wszystkie jednostki budżetowe planują wydatki bieżące na lata 2022-2023, nie wyższe niż projektowane na rok 2021.

3.2.Przedsięwzięcia wieloletnie dotyczą zarówno zadań bieżących jak i majątkowych i dotyczą projektów, programów lub zadań, w tym związanych z:

a.programami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej,

b.umowami o partnerstwie publiczno-prywatnym,

c.pozostałymi.

Plan wydatków należy przygotować w formie tabelarycznej wraz z opisem przyjętych wskaźników do jego opracowania.

4. Planowane przychody:

4.1.Zestawienie umów w sprawie udzielenia pożyczki z budżetu Gminy wraz z harmonogramami ich spłaty,

4.2.Spłaty pożyczek planowanych do udzielenia z budżetu Gminy,

4.3.Planowane do zaciągnięcia zobowiązania z tytułu kredytów, pożyczek i emisji obligacji ze wskazaniem, na jaki cel.

5. Planowane rozchody:

5.1.Zestawienie wszystkich umów w sprawie zaciągnięcia kredytu, pożyczki czy emisji obligacji wraz z harmonogramem spłat,

5.2.Spłaty planowanych do zaciągnięcia kredytów, pożyczek i emitowanych obligacji,

5.3.Kwoty planowanych pożyczek z budżetu Gminy.


Załącznik Nr 2 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

WNIOSEK O UJĘCIE DOCHODÓW W PROJEKCIE BUDŻETU GMINY WEJHEROWO NA 2022 ROK

LP.

NAZWA TYTUŁU DOCHODÓW (űRÓDŁO DOCHODÓW)

WYLICZENIA/OBJAŚNIENIA/ PODSTAWA PRAWNA

KLASYFIKACJA BUDŻETOWA

WYKONANIE DOCHODÓW NA 31.08.2021r.

PRZEWIDYWANE WYKONANIE PLANU DOCHODÓW NA KONIEC 2021r.

PLAN NA 2022 ROK

DYNAMIKA WZROSTU/ SPADKU (w %)

KWOTA UJĘTA W PROJEKCIE BUDŻETU NA 2022 ROK

ROZDZIAŁ

§

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

1) Kolumnę 10 wypełnia Skarbnik, pozostałe kolumny wypełnia wnioskodawca.

2) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

…………………………………………..…..

pieczątki i podpisy osób składających wniosek


Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

PLANOWANE DOCHODY NA 2022 ROK

ZE SPRZEDAŻY RATALNEJ MAJĄTKU GMINY

LP.

NAZWA, RODZAJ NIERUCHOMOŚCI/ NR DZIAŁKI/POŁOŻENIE/ NR DECYZJI

KLASYFIKACJA BUDŻETOWA

KWOTA UJĘTA W PROJEKCIE BUDŻETU NA 2022 ROK

ROZDZIAŁ

§

1

2

3

4

5

6

7

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

1) Kolumnę 7 wypełnia Skarbnik, pozostałe kolumny wypełnia wnioskodawca.

2) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

……………………………………..

pieczątki i podpisy osób składających wniosek


Załącznik Nr 4 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

WYKAZ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH DO REALIZACJI W ROKU 2022

w złotych

Lp.

KLASYFIKACJA BUDŻETOWA

NAZWA ZADANIA I LOKALIZACJA INWESTYCJI

PLANOWANY TERMIN REALIZACJI

KOSZTORYSOWY LUB SZACUNKOWY KOSZT INWESTYCJI:

NAZWA JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ

WYSOKOŚĆ WYDATKÓW NA ROK BUDŻETOWY 2022 (KOLUMNY 8+9+10+11)

W TYM, űRÓDŁA FINANSOWANIA

Z BUDŻETU GMINY

Z BUDŻETU PAŃSTWA

INNE (OKREŚLIĆ JAKIE)

DZIAŁ

ROZDZIAŁ

§

Z BUDŻETU UNII EUROPEJSKIEJ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

OGÓŁEM WYDATKI NA INWESTYCJE:

X

……………………………………………………………

pieczątki i podpisy osób składających wniosek

1) Kolumny 2,3,4 wypełnia Skarbnik, pozostałe kolumny wypełnia wnioskodawca.

2) Wszystkie pozycje wniosku należy wypełnić wg hierarchii ich ważności.

3) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.


Załącznik Nr 5 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

WYKAZ PRZEDSIĘWZIĘĆ WIELOLETNICH NA ZADANIA BIEŻĄCE/MAJĄTKOWE* NA LATA 2022-2028 ( WPF)

LP.

NAZWA I CEL PRZEDSIĘWZIĘCIA

ROZDZIAŁ KLASYFIKACJI

OKRES REALIZACJI

JEDNOSTKA REALIZUJĄCA LUB KOORDYNUJĄCA

ŁĄCZNE NAKŁADY FINANSOWE

LIMITY WYDATKÓW W POSZCZEGÓLNYCH LATACH (w złotych):

LIMIT ZOBOWIĄZAŃ

űRÓDŁO FINANSOWANIA

2022

2023

2024

2025

2026

2027

2028

1

2

3

4

5

6

7

13

14

15

16

17

18

19

20

21

1

Urząd Gminy Wejherowo

ŚRODKI WŁASNE

BUDŻET PAŃSTWA / pożyczka z WFOŚ

BUDŻET UE

INNE

RAZEM LIMITY WYDATKÓW:

* niepotrzebne skreślić

1) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.


Załącznik Nr 6 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

WNIOSEK O UJĘCIE WYDATKÓW W PROJEKCIE BUDŻETU GMINY WEJHEROWO NA 2022 ROK

LP.

NAZWA TYTUŁU WYDATKÓW (RODZAJ I ZAKRES WYDATKÓW)

WYLICZENIA/OBJAŚNIENIA/ PODSTAWA PRAWNA

KLASYFIKACJA BUDŻETOWA

WYKONANIE WYDATKÓW NA 31.08.2021r.

PRZEWIDYWANE WYKONANIE PLANU WYDATKÓW NA KONIEC 2020r.

PLAN NA 2022 ROK

DYNAMIKA WZROSTU/ SPADKU (w %)

KWOTA UJĘTA W PROJEKCIE BUDŻETU NA 2022 ROK

ROZDZIAŁ

§

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

#DIV/0!

1) Kolumnę 10 wypełnia Skarbnik, pozostałe kolumny wypełnia wnioskodawca.

2) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

…………………………………………..…..

pieczątki i podpisy osób składających wniosek


Załącznik Nr 7 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

WYKAZ ZADAŃ W ZAKRESIE REMONTÓW PLANOWANYCH DO REALIZACJI W 2022 ROKU - § 4270

LP.

NAZWA ZADANIA REMONTOWEGO (RODZAJ I ZAKRES WYDATKÓW)

PLANOWANY TERMIN REALIZACJI

UZASADNIENIE WYKONANIA REMONTU

KLASYFIKACJA BUDŻETOWA

Wartośc dotychczasowych nakladów (w przypadku kontynuowania zadania)

SZACUNKOWA WARTOŚĆ PRAC REMONTOWYCH W 2022 ROKU, W TYM:

űRÓDŁA FINANSOWANIA

ROZDZIAŁ

§

BUDŻET GMINY

INNE

KWOTA

KWOTA

űRÓDŁO FINANSOWANIA

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

4270

1) Kolumnę 5 wypełnia Skarbnik, pozostałe kolumny wypełnia wnioskodawca.

2) Wszystkie pozycje wniosku należy wypełnić wg hierarchii ich ważności.

3) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

…………………………………………..…..

pieczątki i podpisy osób składających wniosek


Załącznik Nr 8 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

INFORMACJA O WYDATKACH NA LATA 2020-2025 ( WPF)

LP.

NAZWA TYTUŁU WYDATKÓW (RODZAJ I ZAKRES WYDATKÓW)

WYKONANIE

PROGNOZA

PROGNOZA

2020

2013

2021

2022

2023

2024

2025

1

2

3

6

4

5

6

7

8

1.

WYDATKI OGÓŁEM:

1.1.

WYDATKI BIEŻĄCE, W TYM:

1.1.1

WYNAGRODZENIA I POCHODNE

ŚREDNIOROCZNE ZATRUDNIENIE

1.1.2

FUNKCJONOWANIE ORGANÓW JST

X

X

X

X

X

X

X

1.1.3

OBSŁUGA DŁUGU

X

X

X

X

X

X

X

1.1.4

PORĘCZENIA I GWARANCJE

X

X

X

X

X

X

X

1.1.5

LIMITY WYDATKÓW NA PRZEDSIĘWZIĘCIA

X

1.2

WYDATKI MAJĄTKOWE

1.2.1

LIMITY WYDATKÓW NA PRZEDSIĘWZIĘCIA

X

X

UZASADNIENIE:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

1) W Kolumnie 4 należy podać przewidywane wykonanie w roku 2021

2) Do pozycji 1.1.5 oraz 1.2.1 należy sporządzić odrębne wykazy przedsięwzięć.

3) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

4) W uzasadnieniu należy podać opis przyjętych wskaźników do opracowania prognozy.

…………………………………………..…..

pieczątki i podpisy osób składających wniosek


Załącznik Nr 9 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

WYKAZ NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DO SPRZEDAŻY

W 2022 ROKU

LP.

NAZWA, RODZAJ NIERUCHOMOŚCI/ NR DZIAŁKI/POŁOŻENIE

SZACUNKOWA WARTOŚĆ MOŻLIWA DO UZYSKANIA

KLASYFIKACJA BUDŻETOWA

KWOTA UJĘTA W PROJEKCIE BUDŻETU NA 2022 ROK

ROZDZIAŁ

§

1

2

3

4

5

6

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

70005

0770

1) Kolumnę 6 wypełnia Skarbnik, pozostałe kolumny wypełnia wnioskodawca.

2) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

……………………………………..

pieczątka i podpis osoby składającej wniosek


Załącznik Nr 10 do zarządzenia Nr 111/2021
Wójta Gminy Wejherowo
z dnia 4 sierpnia 2021 r.

…………………………………………..

Nazwa jednostki składającej wniosek

WYKAZ ZAKUPÓW INWESTYCYJNYCH PLANOWANYCH DO REALIZACJI W 2022 ROKU - § 6060

LP.

RODZAJ ZAKUPU

PLANOWANY TERMIN ZAKUPU

UZASADNIENIE POTRZEBY DOKONANIA ZAKUPU

KLASYFIKACJA BUDŻETOWA

RZECZYWISTA LUB SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAKUPU W 2022 ROKU, W TYM:

űRÓDŁA FINANSOWANIA

KWOTA UJĘTA W PROJEKCIE BUDŻETU NA 2022 ROK

ROZDZIAŁ

§

BUDŻET GMINY

INNE

KWOTA

KWOTA

űRÓDŁO FINANSOWANIA

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

6060

1) Kolumnę 11 wypełnia Skarbnik, pozostałe kolumny wypełnia wnioskodawca.

2) Wszystkie pozycje wniosku należy wypełnić wg hierarchii ich ważności.

3) Wniosek należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wejherowo.

…………………………………………..…..

pieczątki i podpisy osób składających wniosek

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1

Id: 76EB4F6F-6002-4FF3-9C2A-B57CDFE029C1. Podpisany

Strona 1


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
111.pdf (PDF, 1.19Mb) 2021-08-06 15:28:59 204
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krystyna Kohnke

Data wytworzenia:
04 sie 2021

Osoba dodająca informacje

Piotr Czerwiński

Data publikacji:
06 sie 2021, godz. 15:28

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Czerwiński

Data aktualizacji:
06 sie 2021, godz. 15:28