Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Wejherowo

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 118/2021 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Łężycach".


Zarządzenie Nr 118/2021
Wójta Gminy Wejherowo

z dnia 26 sierpnia 2021 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.
"Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Łężycach".

Na podstawie art.53 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję Przetargową do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na zadanie
pn. „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Łężycach", w następującym składzie:

1) Joanna Adaszewska - Przewodnicząca komisji;

2) Maciej Milewski- Zastępca Przewodniczącej komisji;

3) Joanna Kryża - Członek komisji;

4) Andrzej Potrykus - Członek komisji;

5) Zygmunt Hoeft - Sekretarz komisji."

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt

Przemysław Kiedrowski

Id: 577E25E1-2F28-46C6-8F32-8F82F5052088. Podpisany

Strona 1


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
118.pdf (PDF, 124.58Kb) 2021-09-03 15:45:29 46
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Joanna Adaszewska

Data wytworzenia:
26 sie 2021

Osoba dodająca informacje

Piotr Czerwiński

Data publikacji:
30 sie 2021, godz. 15:20

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Czerwiński

Data aktualizacji:
03 wrz 2021, godz. 15:45