Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Wejherowo

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

ZARZĄDZENIE NR 3/2021 w sprawie powołania zespołu powypadkowego do przeprowadzania postępowań powypadkowych pracowników Urzędu Gminy Wejherowo


Zarządzenie Nr 3/2021
Wójta Gminy Wejherowo

z dnia 4 stycznia 2021 r.

w sprawie powołania zespołu powypadkowego do przeprowadzania postępowań powypadkowych pracowników Urzędu Gminy Wejherowo

Na podstawie § 5 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1  lipca 2009  r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy (Dz. U. Nr 105, poz. 870) zarządza się, co następuje :

§ 1. Powołuje się zespół powypadkowy do ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, pracowników Urzędu Gminy Wejherowo.

§ 2. 1. W skład zespołu powypadkowego wchodzą:

1) Piotr Nowak - specjalista ds. BHP;

2) Ryszard Jeske - przedstawiciel pracowników;

3) Witold Ciemięga - przedstawiciel pracowników;

4) Kamil Kamiński - przedstawiciel pracowników.

2. Zadaniem zespołu jest niezwłoczne i rzetelne ustalenie okoliczności oraz przyczyn wypadków przy pracy pracowników Urzędu Gminy Wejherowo oraz ich dokumentowanie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.

§ 3. Zespół powypadkowy powołuję na okres do dnia 31.12.2021 r.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Pełniący Funkcję Wójta Gminy Wejherowo


Mikołaj Ochman

Id: 72F9A705-0042-4137-B128-081E61F4A13D. Podpisany

Strona 1


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
3.pdf (PDF, 162.29Kb) 2021-01-22 14:36:18 50
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maria Waszkiewicz

Data wytworzenia:
04 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Piotr Czerwiński

Data publikacji:
13 sty 2021, godz. 14:34

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Czerwiński

Data aktualizacji:
22 sty 2021, godz. 14:36